UrsumUusKlient_v2

Soovin Ursumi kliendiks registreeruda

Sisesta oma andmed

Vali oma müügiesindaja

Tarne aadress

Tarneviis

MÜÜGI ja KASUTUSTINGIMUSED

Kehtiv alates 28.01.2025

1. ÜLDSÄTTED

1.1. Käesolevad URSUM e-poe (edaspidi: e-pood) müügi- ja kasutustingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad URSUM e-poest tellimuste esitamisel internetiaadressidelt https://www.ursum.ee / ru.ursum.ee / en.ursum.ee / ursum.fi / lv.ursum.ee. Kauba müüja on Ursum OÜ (edaspidi: müüja), aadress Suur-Sõjamäe 13a, 11415, Tallinn, registrikood 16024712, telefon +372 522 45 85 / +358 46 800 2102, e-posti aadress info@ursum.ee / info@ursum.fi. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel URSUM e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://ursum.ee/muugitingimused. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
1.3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.
1.4. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

2. KAUBA HIND, TELLIMUSE ESITAMINE, MAKSEVÕIMALUSED

2.1. Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures.
2.2. Kõik URSUM e-poes müüdavate kaupade hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik hinnad on eurodes ning ei sisalda käibemaksu.
2.3. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
2.4. Tellimusi saavad esitada ainult URSUM e-poe kliendiks registreeritud kliendid.
2.5. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
2.6. Pärast tellimuse kinnitamist vaatab Ursum OÜ poolne esindaja tellimuse üle ning vajadusel teeb tellimuses korrektuurid(lisab näidised või muud turundusmaterjalid vms) ja saadab tellimuse esitanud kliendile tellimuse lõpparve e-mailile.
2.7. Olenevalt tellimuse esitanud kliendi maksestaatusest Ursum OÜ juures kuulub tellitud kaup tasumisele enne väljastamist, osalisele tasumisele enne väljastamist või tasumisele arvel märgitud maksetähtpäevaks. Kui kliendil on nõutud täielik või osaline ettemaks ei kuulu kaup väljastamisele enne, kui ettemaks on laekunud Ursum OÜ pangakontole.
2.8. Kuni toodete eest tasumiseni kuuluvad tooted Ursum OÜ’le.
2.9. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning luuakse toodetele, mida pole võimalik tarnida kreeditarve. Kreeditarve esitatakse kliendile koheselt e-maili teel.

3. KOHALETOIMETAMINE

3.1. Kaupa saab tellida pakiautomaati või tarnet kulleriga kliendi poolt määratud aadressile Eestis, Lätis ja Soomes. Soovi korral võib klient kaubale ka ise järgi tulla Ursum kontorisse Suur-Sõjamäe 13a, Tallinn, Eesti. Kokkuleppel Ursum koolitajaga on võimalik kaup tellida ka koolituse toimumise ajaks koolituse toimumiskohta.
3.2. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.
3.2.1. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
3.3. Kullertarne puhul lepib kuller kauba üleandmise täpse aja kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.
3.3.1. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul, kui klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, siis:

3.3.1.1 Võib kuller teha ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, tagastatakse kaup müüjale. Kui kaup on müüa juurde tagasi jõudnud siis võtab müüapoolne müügiesindaja kliendiga ühendust ning otsib uue võimaliku tarnevõimaluse.
3.3.1.2 Kuller tarnib tellimuse lähimasse pakiautomaati ning kliendile saadetakse info SMS-teatega paki kätte saamiseks.

3.4. KOHALETOIMETAMINE EESTI VABRIIKI

3.4.1. Kohaletoimetamise hinnad ja valikud pakiautomaati

3.4.1.1.Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud SmartPOSTi pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 5 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 100 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
3.4.1.2. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud DPD pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 5 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 100 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
3.4.1.3. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud Omniva pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 5 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 100 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

3.4.2. Kohaletoimetamise hinnad ja valikud kulleriga

3.4.2.1. Valides kauba kohaletoimetamiseks SmartKULLERi lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 10 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 250 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
3.4.2.2.Valides kauba kohaletoimetamiseks Omniva kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 10 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 250 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
3.4.2.3. Valides kauba kohaletoimetamiseks DPD kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 10 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 250 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
3.4.2.4. Tallinna piires on võimalik tellida kaup WOLT kulleriga. Valides kauba kohaletoimetamiseks WOLT kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 10 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 250 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

3.5. KOHALETOIMETAMINE LÄTI VABARIIKI

3.5.1. Kohaletoimetamise hinnad ja valikud pakiautomaati

3.5.1.1.Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud SmartPOSTi pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 6 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 200 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
3.5.1.2. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud DPD pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 6 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 200 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
3.5.1.3. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud Omniva pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 6 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 200 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

3.5.2. Kohaletoimetamise hinnad ja valikud kulleriga

3.5.2.1. Valides kauba kohaletoimetamiseks SmartKULLERi lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 12 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 300 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
3.5.2.2.Valides kauba kohaletoimetamiseks Omniva kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 12 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 300 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
3.5.2.3. Valides kauba kohaletoimetamiseks DPD kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 12 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 300 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

3.6. KOHALETOIMETAMINE SOOME VABARIIKI

3.6.1. Kohaletoimetamise hinnad ja valikud pakiautomaati

3.6.1.1.Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud Posti.fi/SmartPOSTi pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 8 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 250 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
3.6.1.2. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud PostNord/DPD pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 8 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 250 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

3.6.2. Kohaletoimetamise hinnad ja valikud kulleriga

3.6.2.1. Valides kauba kohaletoimetamiseks Posti.fi/SmartKULLERi lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 15 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 400 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
3.6.2.2. Valides kauba kohaletoimetamiseks PostNord/DPD kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 15 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 400 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

3.7. KAUBA KONTROLL

3.7.1. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt müüjat teavitada. Teavitusele tuleb lisada foto või video, millel on jäädvustatud vale või defektne kaup ning defekti ulatus.
3.7.2. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

4. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED

4.1. Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
4.1.1. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
4.2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
4.3. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
4.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus. Taganemisavalduse palume saata e-mailiga info@ursum.ee / info@ursum.fi. E-maili lisada tellimuse number, tagastatav toode ja taganemise põhjus. Taganemisavaldus tuleb täita hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
4.6. Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest või esitama tõendi e-posti aadressile info@ursum.ee / info@ursum.fi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
4.7. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga 14 kalendripäeva jooksul alates taganemisteate saamisest. Müüja võib viivitada kuni kauba kätte saamiseni või kuni ostja on esitanud tõendi, et on kauba teele pannud, vastavalt sellele, kumb toimub varem. Tagasimakse tehakse kliendi pangakontole, mis on märgitud tagastusvormis.
4.8. Juhul, kui tagastatav kaup ei vasta tagastusõiguse tingimustele (nt. kui kreemipakend on avatud ja seda ei ole enam hügieenilistel põhjustel võimalik edasi müüa), on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
4.9. Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

5. OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

5.1. Müüja kasutab kliendi poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Müüja edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaupa kohale toimetada.

6. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE

6.1. Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile info@ursum.ee / info@ursum.fi või helistada telefonil: +372 522 45 85 / +358 46 800 2102.
6.2. Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 1 aasta jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
6.3. Pretensiooni esitamiseks palume pöörduda e-posti teel aadressile info@ursum.ee / info@ursum.fi. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
6.4. Müüja vastab ostja esitatud kaebusele kirjalikult e-maili teel 14 päeva jooksul.
6.5. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
6.6. Kui müüja poolt müüdud kaubal on puudused, mille eest vastutab müüja, siis parandab või asendab müüja puudustega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
6.7. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
6.8. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbimiskeskkonna osakonda (Pronksi 12 Tallinn 10117, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12 Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr